dinsdag 8 februari 2011

inzending voor Just Magnolia


Deze kaart wil ik inzenden voor de challenge van
Just Magnolia: anything goes.
Het papier is van Marianne Design, ik heb de randen
bewerkt met een bruin inktblokje en daarna gestikt
met de naaimachine. Het afdrukje heb ik ingekleurd
met pastel kleurpotloden en gedoezeld met terpetine.
Als embellishments heb ik gebruikt: stukje kant,
papieren bloemetjes, vlinders van stof, stickertjes,
een pin en een kraal en kleine rozetjes voor het midden
van de bloemen. Verder heb ik hier en daar wat glitter
gebruikt.

 

2 opmerkingen:

  1. hoi patricia,
    wat een mooie kaart, gave kleuren.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia,
    Je kunt nu op het emailadres klikken en je bericht achterlaten.
    Groetjes Ginette

    BeantwoordenVerwijderen