vrijdag 18 november 2011

magnolia kerstdoosje


Dit doosje heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge van Dutch Magnolia Lovers:pimp een verpakking. Dat leek me heel leuk om eens een keer te doen.
Ik heb het luciferdoosje bekleed met papier van Kars en bewerkt met een bruin inktblokje. De randjes heb ik geponst en ik heb een bloemetje van een decoratie tak gebruikt om het laatje open te maken. De schattige Magnolia stempel heb ik ingekleurd met pastel kleurpotloden en gedoezeld. Het plaatje heb ik verder afgewerkt met glitter .
Als embellishments heb ik gebruikt: swirls, blaadjes van een 
decoratie tak, bloemetjes, meeldraden, en sneeuwvlok- en tekst
stickertjes.
Met dit doosje wil ik ook meedoen met de volgende challenges:      
Everybody-Art-Challenge: little present.      
Fussy and Fancy Friday Challenge : make a gift 
Magnolia Mania: a present  
Magnolia Chickiesgeponste onderdelen 
Challeng up your life: packaging                    

9 opmerkingen:

  1. Ongelooflijk wat je allemaal hebt verwerkt op dit lucifersdoosje. Schitterend geheel!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat een mooi doosje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in 1 woord PRACHTIG !!!

    bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groejtes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt een schitterend doosje....wow.....
    Superleuk dat je meedoet met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, I like your Magnolia project so much!

    MauMau
    Magnolia Mania Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wonderful!

    thanks so much for entering at mmc

    hugs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een schatje Patricia, dank je wel voor je deelname aan DMCC. Liefs, Marion (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is schitterend geworden
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, what a wonderful box! Like the bright colours :D
    Thanks for joining us at Challenge up your life!

    BeantwoordenVerwijderen