vrijdag 16 maart 2012

JONGENS GEBOORTEKAARTJE


Voor dit kaartje heb ik papier van Marianne Design gebruikt: Old Fashioned Nursery.De advertentie - en de bloemenplaatjes komen ook uit dit papier.  Ik heb de randjes van het papier oud gemaakt en ben er daarna met een inktblokje erlangs gegaan. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met pastel kleurpotloden en gedoezeld met terpetine. De vleugels en een paar andere items heb ik bewerkt met glitterlijm. Verder heb ik gebruikt: een taartkleedje,bloemetjes,wit kantje, strikje,pins, bedel, plaksteentjes, kleine vlindertjes en een randpons.

Graag wil ik met deze kaart meedoen met de volgende challenges
Scrap Cards Challenge: geboortekaartje
Bunny Zoe's Crafts : shabby chic/ vintage
Simply Magnolia: anything goes
Simon Says Stamp: anything goes

6 opmerkingen:

  1. Wauzers !! Keigaaf !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kaartje zeg!!! Vind de kleuren ook helemaal super!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great card! Clearly a lot of work went into this, and the result was so worth it! :) The Design Team are really pleased that you joined us for the Simon Says Stamp and Show Challenge this week - Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzondere en leuke kaart heb je gemaakt. Zoveel leuke details. Echt prachtig.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groetjes,
    Neltine

    (Scr@p-Cards Challenge-Blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, echt vintage, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So many cool embellishments and details on this card! Great job! Thanks so much for playing with us at Bunny Zoe's this month!
    Hugs,
    Dorcas

    BeantwoordenVerwijderen